Humor!

Jag har drömt om min telefon inatt. Sjukt!
Den råkade ut för olyckor och jag vaknade säkert tio gånger för att se att den var Ok. Phu!

Idag pissregnar det, men SMHI har lovat att det ska ta slut vid 12...förmodligen!

Ska iallafall snart ge mig iväg, till stan för att träffa K,T&T. En mysig höstdag i deras nya fina kök!



Passar på att tipsa om denna:
 "Den som inte tar bort luddet ska dö!"
                                  David Batra

Bild: frankförlag.se

Gav den till Far i Frasdagpresent. Sjukt roligt! Han har samlat svenskars "lappar" som vi gärna lämnar till varandra när det är något vi inte gillar, i tvättstugan eller på en felparkerad bil.... Been there,,,,!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0