FRISÖREN!

Äntligen!
Har kännt lite panik de senaste dagarna... håret ser ut som en golvmopp, både till färg och form vill jag lova.
Och inte för att det spelar någon större roll om jag är fräsch på lördag när det är utgång, jag har ju mitt på det torra (så att säga) Men klart som satan att man vill va läcker! Folk ska bli förvånade när man säger att man har en liten dotter hemma!

Fick en tid snabbt och lätt imorgon förmiddag! Jag älskar att gå till frissan. Dock är det inte lika lätt att hitta tiden (och pengarna) till det längre. Så efter X antal hemmatoningar och månader utan en sax kommer ett par timmar där att göra underverk!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fråga efter modeller :D

2008-11-26 @ 11:43:24
Postat av: Kamilla

Fan vad läckra vi ska va!!

Dem ska bli förvånade att man har TVÅ barn där hemma,,,,hihihihi!

2008-11-26 @ 12:07:55
URL: http://looveelyy.blogg.se/
Postat av: Moster Linda

Hej! Jag var ju också hos frissan ganska nyligen, närmare bestämt för 15 dagar sedan, och detta är något som också jag ser fram emot varje gång jag ska dit. (Kan ha att göra med att mitt hår är av det lockigare slaget ...) Anymay, denna gång blev mitt hår ännu kortare klippt än vad det har blivit vid mina tidigare frisörbesök och jag blev MYCKET nöjd med resultatet, hoppas att du också blev det med din nya frisyr :)

2008-11-27 @ 00:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0