CELLPROV

Med cykeln i högsta hugg och rejält påpälsad beger jag mig till MVC för Cellprov.
Bara ordet låter elakt!
Och inte kändes det bättre när man kom dit och fick veta att det var imorgon jag skulle dit, suck.
Men de trevliga damerna lyckades klämma in mig.
Tycker faktiskt att det är värre att gå till tandläkaren...
Nu är det bara att invänta svar och förhoppningsvis dröjer det 3 år till nästa gång.
Barnmorskan bad mig slå ett slag bland mina väner om hur viktigt det är att gå på dessa kontroller för att kunna upptäcka avvikelser i tid! Så nu gör jag det:

PANG!


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Hahahaha....elakt,ja faktiskt....CELLprov..

Skönt att du har det gjort iallafall,jag har mitt i vänte!

Pozzzzzz..

2008-11-24 @ 19:25:21
URL: http://looveelyy.blogg.se/
Postat av: annapanna

Visst var det inte så farligt??!! Slår också ett slag för proverna!=)

2008-11-24 @ 19:51:40
Postat av: Matilda

:P Tjabbe , vet inte vad jag ska kommentera , men nu skrev jag ngt iallafall.. :P

2008-11-25 @ 12:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0