ÄNTLIGEN!! Idol...

Förlåt mig Johan Palm, maen du var en nagel i ögat!
Lite samma syndrom som med Amanda Jensen förra året, du är hyllad och jag dissar. Kanske är det något jag missar?! (hmm...det rimmade...inte min mening!)
Nåväl. Nu var det slut. Antagligen kommer det en hit med dig ändå. Så som det gjorde med Amanda och den var ju bra. Så ge det några månader så kanske jag gillar dig.
Nu är det bara Alice kvar som inte är nån kanonkula, direkt.

Har en smygcrush Robin (han är lite härligt osäker...och hes...) och tycker att Kevin är töntigt go'!


Killen, leverantören av vagnen som skulle ringa har inte hört av sig. Dåligt. Så nu tänker jag kräva en ny! Det blir bara en prisskillnad på 300 kr. Det kan jag leva med. Nu är jag SUR!

;)

Puss på er sov gott!


.

Kommentarer
Postat av: Moster Linda

En fråga bara: ska du inte länka till min blogg? :)

2008-11-30 @ 22:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0