VÄNTAR!

Tillbaka från BVC.
M är vaccinerad. Grät en skvätt precis under sticket, men lugnade sig snabbt.
Hoppas att hon inte blir kass ikväll av den... känns nog riktigt jobbigt att se sin lilla docka matt och febrig. Även om det inte är någon fara!!!

Alldeles snart kommer vagnen. Mellan 12-14. Hoppas den kommer 12... Har väntat länge nog.
Våfflorna blev inställda... så jag får roa mig med att ha barnvagnsrejs i lägenheten idag!
Imorgon jobbar K sin sista dag, så sen kan vi äta våfflor flera dagar i veckan resten av året!! Grymt!

Och jag är nog världens snällaste.
Skulle gå på hockey på fredag ju. Värsta matchen, kvalserie, Rögle-Malmö! Derby. ARRGHA
MEN...låter min sambo g istället. Vet inte varför egentligen, jag vann platsen rättvist i ett parti STEN SAX PÅSE... men men, jag är helt enkelt underbar.
Tar bussen hem till mor min och ser den på TV ist!




So long!

Kommentarer
Postat av: Skönsjungande moster

Hej Lisa! För att citera diin Ladyking-blogg: dina fotografier "rokkar"!

2008-03-19 @ 12:23:51
Postat av: Matilda

Najs att vagnen har kommit, men du linda, Vad menas med Ladyking-blogg
?????

2008-03-19 @ 15:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0