TRÖTT SÖNDAG

Skönt att det är söndagkväll.... det har varit en lång dag.
Var trött redan i morse efter ännu en natt med Extrema drömmar! Inatt drömde jag om vagnen som jag beställt. Att det fattades en viktig del, fick ångest över att jag gjort ett ganska dyrt felköp! Nåväl, vaknade ju och insåg att det nog inte ska bli några problem=)

Sen bar det av till svärföräldrarna för att dricka kaffe och låta dem kela med dockan ett slag. Hon förändras (visst) ganska mycket under veckorna, vilket man själv inte tänker på....

Sen körde vi vidare till stora-lillebrors sista Innebandymatch. Spännande!

Och sen direkt vidare till Mor för att hinna se reprisen av Greys och sen fick vi kvällsmat!

Nu är jag lagom trött och hoppas att alla över-verkliga drömmar ska hålla sig borta inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0