TÄVLING The CIty

image401



http://thecity.blogg.se
 LYCKA TILL (men inte för mycket)!

Kommentarer
Postat av: Skönsjungande moster

OK, senaste nytt här alltså ... har tagit ytterligare 7,5 högskolepoäng (VG IGEN) så nu är jag uppe i 82,5 hp. Detta innebär att OM jag fixar den 7,5-poängare som ska examineras om knappt tre veckor så är jag halvvägs till kandidatexamen. Vilket i sin tur betyder att jag inom det snaraste måste börja tänka på om jag kanske ska söka C-nivån i svenska eftersom en kandidatexamen (180 högskolepoäng) kräver att man har läst upp till och med C-nivån i ett huvudämne som då i mitt fall är svenska. Har dessutom nyligen varit hos optikern för att fixa nya glasögon 8och det visade sig att dessa kommer att gå på 2300:-, å andra sidan dröjer det förhoppningsvis tills jag behöver lägga ut så mycket pengar på en gång :)

2008-03-12 @ 16:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0