SNÖ, VAGN OCH ONSDAGKVÄLL

Nu har jag packat upp den nya vagnen.
Och provkört den TRE gånger!!!
Sista gången jag var ute (en halvtimme sedan) börjar det plötsligt snöa....argh....från en hmm, nästan klarblå himmel.... Satan!
...det bästa med vagnen är att den går att köra ut genom porten.
(gamla dubbeldörrar, snyggt, men kasst)... så innan fick man antingen bära ut vagnen ihopfälld för att sedan fälla upp och ihop den utanför, eller öppna båda dörrarna.... ett satans meck kan jag lova om man är ensam!

Ska äte upp några mackor nu! Kanske med salami och ost och rödlok, wips in i ugnen *gott*
Snart kommer två små syskon hit.

Och sen är det Greys....sho-ho!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej mina kära! Hoppas att ni har det bra och att ni sovit gott.Lycka till med tatueringarna. Puss o Kram Mamma.

2008-03-20 @ 08:12:27
Postat av: AnnaPanna

Hej tjejen=) nu är jag häääär=) eller ja i hbg iallafall=) hörs senare!! Puss o kram

2008-03-20 @ 10:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0