KÖTTHUVUD

Ibland gör man saker som man inte vill göra.
Är snäll fast man inte vill vara det.
Håller käften för att inte såra.
Ger råd till dem som inte förtjänar
.
Men ibland, borde, man verkligen inte göra det. Men herregud. Ibland tror jag bara inte att det finns något hopp. Vissa människor är en fara för sig själva och alla sina nära, bara för att de inte förstår så bra. För att de saknar medkänsla för andra människors... har stor brist på empati!
I ett sånt här läge, när man känner att en "vän" gjort något skit-fel mot en annan människa, alltså, något så illa att det Borde vara straffbart- så skulle jag vilja ha en till Blogg -en hemlig blogg.
Bara för att kunna skapa en diskussion. (Kanske skulle jag skicka ett brev till någon minister istället?!)

Jag kan knappt förklara, utan av avslöja, hur detta Äter mig inifrån!!
Egentligen borde jag inte hålla käften. Utan utfärda en varning mot dessa sorters människor.
AAARRGGGHHH!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0