JAG ÖVERLEVDE!!!

Söndag!
Jag sitter här och skriver, vilket inebär att jag överlevde lördagskvällen.
Den första lördagskvällen på Ett ÅR!
Får jag säga det själv skötte jag mig riktigt bra!
Drack lagom mycket och varannan vatten...
Kvällen började med en delikat middag...efterrätt och YATZY (ganska länge sedan...jag förlorade ganska mycket...)
Fortsatte vidare till Babes bror, där det var en massa folk. Roligt att träffa gamla klasskompisar och andra som man haft noll koll på på senaste tiden.
Tog en tur på det nya haket i stan, men det var ingen höjdare, tyvärr.
Var hemma i tid. Världen snurrade inte och jag mår, förutom en krasslig hals, ganska utmärkt idag!

Snart ska vi hem till mamma. Äta mat med lite göteborgar-släkt, och sen
HOCKEY på TVn....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0