Författande Bankman

Jag tror inte att jag har någon vidare karriär inom dethär med bloggandet.
Jag fläker inte ut mig. Och vill helst inte sätta någon annan i rampljuset. Jag menar; bara för att jag har en blogg kanske "Någon" inte vill att jag berättar om dennes bravader...
Heller vill jag inte uttrycka alla mina känslor och åsikter fullt ut i detta forum.
Jag tror helt enkelt inte att jag skriver det som folk som är blogg-spanare letar efter att läsa. Framför allt är det olyckor och konstiga livsförhållande som lockar.
Jag är själv likadan, jag läser om en tonårs-singel-mamma och en 17-årig-tvåbarnsmor. Man drar sig till det som är udda och till det som är en bra bit från en själv. Det är det som tilltalar oss.
Kanske kommer jag att vara "intressantare" när jag är den verkliga Golffrun. Ge mig (oss) ett par år, så ska ni se. Den dagen jag bloggar om lunchen med Elin Woods kommer jag att slå läsarrekord.
Jaja...jag började ju inte att blogga för att hänföra hela Sverige, utan för att släkt och vänner skulle kunna ha koll på mig....=)
Och antagligen kommer jag inte sluta på ett tag... vinnare av en bloggtävling eller ej!
((på denna sida kan ni hitta de bidrag man kan rösta på i bloggtävlingen:
http://myspotlight.se/tavling/puffar//images/puff_omrostning_gen.gif ))


...däremot vill jag skriva en bok! Har alltid velat. Har börjat. Men den blev "för personlig". Men jag jobbar på det. En dag kommer jag komma på en brilliant idé till ett manus....Tillsdess (under tiden) vill jag jobba på bank!











Kommentarer
Postat av: Akke

Bra att du vill skriva en bok. Jag tror att du
kan lyckas, behåll stilen.

2008-03-03 @ 07:33:44
Postat av: Matilda

Lycka till syster ! :D

2008-03-03 @ 09:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0