EBBA VON FLIN

Jag var nog inte ensam om att bänka mig framför DEBATT på SVT igårkväll.
BlondinBella och Ebba Von Sydow.
Både jag och sambon halvt förstummade...
Rörade överens om att hissen inte går ända upp, inte alla hästar i stallet, hönsen i buren, korvar på mackan, What so ever!!! Da'ah!!
Tyvärr får jag väl meddela att BB framstod som den klokare(!) av dem. Men ENDAST på grund av sin ringa ålder, hon "behöver" inte veta bättre, ÄN!!
Men Lilla Ebba WON FLIN!! Vad var det för sjukt leende som hade fastnat på din nuna?! Då såg mer korkad ut än du lät. Inte illa!!

...Mycket dumt blev sagt under den knappa halvtimmen!
Men (tyvärr) mer reklam för två chikz som nog inte borde få det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0