DAGEN D

Dagen D som i Dop!
Förmiddagen var halvt kaotisk.... Hann med en promenad innan det var dax att fräscha till mig och barn....
Är inte såå bra på att ta det lugnt=) Även om jag vet vad jag ska ha på mig och att allt (förmodligen) är packat så blir jag stressad.... Tänk om jag glömt ngt....Tänk om byxerna inte passar idag.
Mitt i allt ska dockan ha mat, Bra tänkte vi, då blir hon inte hungrig i kyrkan iaf....
Men joddå, typ tre minuter innan det är dax börjar hon gallskrika... Tur att hon är världens finaste så varken vi eller någon annan blir irriterad=)
Nu är hon iallafall lyckligt döpt; Mira Malin

Maten var god...och tårtorna var goda!


Tack så hemskt mycket till alla som kom till kyrkan och för alla fina presenter vi fick!
Tack till K&C som är faddrar! C var korsbärare=)
Till svärföräldrarna som fixade maten!
Till min mor som dammsög=)
TIll N som hjälpte till med disken! (roligt att träffa dig)

God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0