ÅNGEST

Igårkväll när jag skulle somna fuderade jag på vad F#n jag har ställt till med!?

Att skaffa barn kan inte vara sunt för själen. Rädslan, över att inte kunna skydda henne från fula gubbar, klimatförändringar och mobilstrålningen, är total!
Och inte bara detta; inte för att jag inte varit en omtänksam och kärleksfull person innan(!) Men Gud förjbude att det händer min stora, eller Lilla familj något. Kanske borde jag, på riktigt, bli religös.Kan det hjälpa?
Redan i dagsläget går jag inte på A-brunnar/
lägger nycklarna på bordet/
spottar vid svart katt och
 önskar mig något i tysthet när klackan råkar stå på 11.11 eller 3.33 eller 22.22 (ni vet).
Jag har även försäkringar, en hel massa känns det som. Jag knarkar inte, sniffar inte lim, eller bantar hejdlöst. Jag har tillochmed börjat stänga av TVn när jag sitter vid datorn (eftersom kan kom fram till att jag inte kan koncentrera mig på båda) Nästa steg är att köpa kravmärkt.
Och just det, kör mindre bil.... har köpt cykel.
Allt för att världen och jag själv ska få leva lite längre!!

Vad gör Du??                   

                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0