4 DL VATTEN

...kommer snällt trippandes med paj, glass och vatten på en bricka.
Tänker för mig själv att "det skulle vara en hel del vatten att spilla- kasst om det skulle landa på mobil eller kamera..." Klarar mig fram till bordet, sätter ner brickan...och välter det ena glaset...Blurp!
Tur att jag har en dag med gott humör!!

Vagnen kom inte idag... men den kommer imrogon...!
Det gör Babe oxå.
=)

Nu är det snart läggdax. Skönt!
Imorgon ska vi hämta hunden. Hon har bott hos A:s föräldrar ett tag...

336003-25



Snart är det inte lång tid tills jag fyller år. Sho-ho!

Har inget mer att säga för tillfället! Tomt!

Så, GodNatt!



Kommentarer
Postat av: Matilda

När var det Anton skulle jobba?

2008-03-18 @ 11:23:37
Postat av: The City

Vilken söt! :)

2008-03-18 @ 15:32:30
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0