Nybadad!

336003-11

...Dockan verkar ha lite självfall=)

Har hittat ett annat hus oxå som vi ska titta på.
Så fint. Ligger oxå i Munka, men större tomt än det förra
+att uppvärmningsmöjligheter, grund och isolering är bättre...
Visning den 16:e.
Ska till banken imorgon.
Prata om billån oxå. Ska antagligen byta upp oss....
Jag lägger mig inte i så mycket ang bilen, det är bäst så. Men absolut, högre komfort, säkrare
och en aningens roligare att köra..

Imorgon börjar A att jobba igen.
Kommer kännas konstigt. Han jobbar ju över natten.
Har inte sovit ensam med Mira innan. Inte för att jag tror att det blir så stor skillnad, med tanke på att A inte kan mate henne på natten (HELLER)....=)....
...men det är tryggt att ha honom hemma!

Svante ligger här och kelar med mina ben.
Han behöver oxå lite uppmärksamhet.

OCH den första snön har fallit över Skåne.
Lika otrevligt som vanligt. Jag gillar snö, men Inte i Skåne. Det funkar lixom inte.
Is, sen snö...regn och sen minusgrader. Sen töar det. Regnar.... och fryser på...

Grattis till den stora-Lillebroren som tog silver i Gothia cup Innebandy idag.
Ni har satt Magnarp på kartan!!

Kommentarer
Postat av: matiilda

hejsanhejsan, "töandet" har inte frusit på, bara så du vet ,, och fanns inte magnarp på kartan innan ???? (: KRAAAAAM ( v )

2008-01-07 @ 12:31:35
Postat av: Mamma/Mormor

Har dockan vaknat än ? Det har hon säkert och somnat om igen också. Hoppas att första natten på tu man hand blir lugn. Puss o Kram Mamma.

2008-01-07 @ 21:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0