Hormonanfall!

Trodde inte bara att man skulle tappa all sin överflödesvikt inne på BB, utan oxå att alla märkliga och argsinta hormoner skulle stanna kvar där till bättre behövande.
Men ikke.
Hormonerna följde glatt med mig hem, och fördubblades (minst) i styrka!
Tårarna har blivit fler, svettningarna tätare och agressionsutbrotten allt mer argsinta (beror på vem man frågar, själv tycker jag att jag är fantastisk)... finnar och andra blämmor ploppar upp lite varstans.
För att inte tala om minnet, Helt raderat! Vet inte vilken dag det är, eller vilken dag det borde vara, eller när vi ska till BVC eller när något viktigt händer... Lite små jobbigt. Jag ber om ursäkt för detta!

Idag (om en timme) ska vi till banken. Vi ska hämta bilen idag.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hej det är så att jag ska köpa en ny kamera,
men behöver lite hjälp.

Tycker du att jag ska köpa en vanlig digitalkamera
eller en system?

Blir jätteglad över att få din åsikt, skulle hjälpa mig jättemkt. (svara i min blogg isf)annars ha en bra dag!

2008-01-14 @ 09:53:40
URL: http://FLORENNZ.blogg.se
Postat av: kia

Min son är sju månader.. och mina hormoner lever fortfarande loppan!!!

2008-01-17 @ 07:22:08
URL: http://www.kijja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0