Dallrig...hua!

Även om jag är ganska mycket smalare och mindre i omkrets nu än för fyra veckor sedan så känner jag mig bara lös, sladdrig, dallrig, blek och ja... vad med kan man behöva?! =)
...med ett leénde såklart, Dockan är värd det!!
Men på något absurt vis trodde jag att jag skulle kunna hjula ut från BB i mina stuprörsjeans, modell X-tra slim i storlek, typ 36! Jo tjena!
..näväl... Idag handlade jag kläder för första gången på mycket länge... tycker till&med att jag är lite för "skäbbig" för att köpa nya skor...Haha!
Men med lite välbehövlig hjölp blev det nog ganska bra=)
Absolut ska man ha lite självinsikt...men iblans kan det finnas gränser. Jag blir ju inte smalare på ett knyck bara för att jag erkänner att jag inte ser ut som innan...da'ah, det är ju heller ingen överraskning....eller så konstigt.

[Antagligen är detta ett inlägg som man inte förstår]

Annars: Vi var ute och gick länge idag, Skönt. Nästan lite vår i luften.
Gick förbi tatueraren. Skulle boka tid. Men (1.) Han var fullbokad till majmånad, (2.) Man ska inte tatuera sig när man ammar. Så det får bli till sommaren.
A jobbar... tråkigt!
Dockan sover. Hon hade nog lite ont i magen inatt. Hon sov lite dåligt. Men nu ser hon nljd ut!

PS. Förstår att det är en del människor avlägsna och nära, som läser här...men ändå är det typ bara tre stycken som lämnas kommentarer.... Kasst! =)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Moster Linda

Var på Maxi idag och snurrade rundor bland allt folk och vem tror du jag träffar på i vimlet - jo, min MELLANSTADIELÄRARE!!! Nåväl, han tyckte att det var roligt att det har gått så bra för mig i skolan :)

2008-01-11 @ 19:04:51
Postat av: Kamilla!!!!

Ameeen förlåååt!!!

Jag ringer ju för tusan och terroriserar dig dagligen....räcker inte det???

Puss på dig din fis!!!

2008-01-11 @ 22:29:36
Postat av: Matilda

Haha,, ja såsant, men ska du kolla på min match ???? najs .. Kram

2008-01-13 @ 10:48:59
URL: http://matildagymnast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0