Äventyr!

Imorgon ska Mira och A på äventyr
Och jag ska på Lunch med en klasskompis från förr.
Så mina babes ska ut till Dockans farfar för att titta på golf(!) och umgås.
Känns konstigt. Redan.
Inte för att jag tror att de inte kommer att klara det galant, eller att hon kommer att sakna mig(!)
...men hmmm... Vi är ju som ler och långhalm, hon och jag. Skon och sulan. Fönen och borsten. Mor och dotter.
Har inte varit utan henne så där. Det kommer kännas über märkligt. Och jag kommer sakna henne såklart (jaja, A oxå) =)
...så han har fått lova att inte vara borta för länge!
Men jag har saker att roa mig med. Ska baka ännu en cheescake (ska på middag hos grannarna på kvällen) och så ska inbjudningskorten till dopet skrivas klart.

Nu kallar sängen!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0