Alone!!

Hmmm.,.. konstig känsla, A jobbar, tills imorgonbitti
första dagen sedan Mira kom... lite pirrigt, på något vis.
=)
Har varit hos frissan idag...är ännu lite ljusare nu!
Och så var vi på banken. Så nu blir det ny bil iallafall....
...och kanske ett hus.
...i Munka-ljungby!!
Det är verkligen inget fel med det... men det var inte länge sedan som jag trodde att jag inte skulle kunna tänka mig att bo där...
...vet inte varför...har ju knappt ens varit där någon gång...  men det visade sig att där finns bäde ICA och två pizzerior=)

Och nu sitter jag och väntar på att dockan ska vakna... så att hon kan äta, för att sedan somna om igen!
Vilket härligt liv hon har! Och vilket härligt liv jag har=) ...allt känns mys! Till&med dåligt väder känns ganska mysigt nuförtiden! (Nja)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0