5 Veckor senare.....

Vår docka blir fem veckor om några timmar!
Hon börjar bli stor=)
Hon tittar mycket, fokuserar på olika saker, ofta lampor, tycker att hon tittar mig i ögonen oxå, men hmmm vet inte det... snart kanske hon kan börja le, hoppas det. Känns lite töntigt att göra en massa roliga miner och ljud utan att hon reagerar.

Köpte ett hopprep igår. Ska börja hoppa. Varje dag.
Jag var grym på hopprep när jag var ung. Tur att jag känner grannarna som bor under.

Det regnar... trist!

Nu ska jag ringa en mäklare, ska titta på ännu ett hur. Litet men kanske fint. Bra läge.

Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Hoppa försiktigt. Fick du tag på mäklaren? Hoppas att ni har det bra. Jag är döslut i huvudet efter en hel dag med papper,papper,papper och åter papper. Har nästan fyllt halva papperstunnan,Puh.Regnigt och tråkigt så jag har inte ens varit ute på min runda i dag ,Kanske det blir två i morgon.Puss o Kram Mamma/Mormor.

2008-01-23 @ 18:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0