20 Januari

Om en kvart kommer A hem, han har jobbat sedan igår kl 11...
Så igår var jag i Vejby hela dagen. Stora lillebror spelade innebandy, hälsade på Mofflan!
Och sen, mat!
Mira var lite tvär igår och skulle bara äta på falskan när vi var borta, men nu är hon på bättre humör igen=)

...Var ute på stan häromdagen och skulle äta lunch, gick till ett ställe där vi brukar äta, men vi fick inte ta med vagnen in, så det var bara att gå igen....Varför får man inte ta med vagnen? (blev lite ställd så jag frågade inte)

Just det; var och tittade på huset i fredags...
Hade verkligen kunnat se oss i det huset, redan innan vi hade sett det live! Helt i vår smak!
Kommer dit och mäklaren berättar att det varit närmare 30 st och tittat på de tidigare visningarna... och budet ligger nu på 1,980.000:- (ut.pris 1,650.000)... Så det var det, det!
Men som sagt, Vi sitter inte i sjön!

OCH igår fyllde Mira en Månad!
Helt märkligt!
Mitt Hjärta!

Kommentarer
Postat av: Skönsjungande moster

Hej Lisa! Det var ett tag sedan vi sågs IRL ... Anyway, jag tog en avstickare hem till Far idag för att hämta min nya interneträkning. Betalar fanskapet på fredag. Skola imorgon :)

2008-01-20 @ 20:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0