URK

Min opereradse älskling står och svingar (golf)klubban lite löst här i vardagsrummet.
Själv har sitter jag och letar vagnar.... upptäckte idag att sittdelen till vår vagn inte går att fälla till liggandes, vilket jag tycker är en fördel....
....tråkigt dyrt bara... och så finns det såå mycket att välja på, och jag känner mig inte tillräckligt erfaren....

Hmm...om jag någonsin ska kunna vinna en bloggtävling trot jag att det krävs en massa mer bilder i inläggen... kanske kan bli bättre på det, oxå!

Har varit ute och gått... Beach 2008 närmar sig! Med stormsteg!
Jada, jada, jada, jag kanse inte är "tjock"... men jag skulle gärna vara lite "fastare"...om ni förstår vad jag menar.

...(blä, och nu kommer sambon med en chipspåse......urk.....NOT)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du, det dära med osten,, det är inte för att man packar "ostmassan" !!! det står i min NO-bok,, det var nog ngt med typ bakterier , kan ju kolla upp det där när skolan börjar igen! Kram

2008-02-20 @ 14:31:29
Postat av: Matilda, igen

Hejsan svejsan ! Asså jag undrar en sak : Hur ska man göra för att kunna skicka bilder till bloggen från mobilen
?
om man klickar på skicka , så kan man klicka på till blogg sen , men asså jag kan endå inte , man mäste väl skriva in sitt mobilnr någon stans, men jag hittar inte var ! hoppas att du kan hjälpa mig !

2008-02-20 @ 16:26:43
URL: http://matildagymnast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0