Tomt!

Nu har de åkt.
A tyckte nog att jag var lite löjlig. Men jag kan inte förklara det. Vet att det bara gäller några timmar.
Men tänk om hon saknar mig! =) Äh, som sagt är det nog mest jag som kommer sakna. Och det är väl tur det!
Duscha, lunch, stan, baka och sen är de hemma igen, senast.
Tänk att man blivit så beroende av henne!
 
Fredag idag, det är mysigt. Även om dagarna inte direkt skiljer sig åt speciellt mycket.
Ikväll ska vi på middag till Sandra och Anders. S är kock, så det är alltid så roligt att få mat av henne. Blir alltid lite något kockigt, som man inte provat innan eller ens skulle kunna komma att tänka på själv.
Tror att det blir något med Lax, Gott!


Undrar över varför vissa skriver fem(!) blogginlägg/dag?!
Kan man ha så mycket som man vill dela med sig av, eller är det bara för att man vill komme med på listan med mest effektiva(?)

Jag å andra sidan funderar på att lägga ner.
Kanske börja skriva vanlig dagbok istället. Då kan jag ju verkligen skriva Allt.
Synd att det är så mycket jobbigare att skriva för hand och att det är så svårt att bifoga filer på vanligt blekt papper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0