Söndag....kväll....

I en annan del ab köping om tio minuter.
Känner mig lite sjuk.



...råkade slarva bort en banan igår....
Hämtade den från fruktskålen i vardagsrummet och gick till köket... plötsligt vet jag inte var den är. Någonstans på vägen har jag förlagt den. Hittar inte den!
Imorse dök den upp. A hittade den i en kökslåda!

Satan vad vissa sjunger dåligt i SInging Bee!

Känner att jag inte kommer att palla skriva massa inlägg/dag. Har helt enkelt inte så mycket som jag behöver dela med mig av.
Checkar rundor på andras bloggar....bilder på >>så här klär jag mig idag<<... >>nu ska jag äta makaroner<<...>>idag köpte jag toalettpapper med fjärila<<
Det är bättre, känner jag, att skriva när det faktiskt finns något att skriva!?!
Jag är ingen 14-isbloggare som tycker att ett par ACNE-jeans gör att livet leker vidare....  eller att mina åsikter är de enda rätta....
Så...tävling, eller inte... Nu skriver jag när jag vill.... när det hänt något eller när en viktigt fundering dykt upp....
(förresten undrar jag fortfarande: Varför har herrcyklar en Stång??!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: airam1

penis förlängare? ;) hahaha

2008-02-24 @ 20:42:10
URL: http://airam1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0