Söndag!

...kollade TV4 nyhetsmorgon imorse, handlade om Bloggandet... fyra av Sveriges populäraste bloggare satt och pratade, den ena lite mer puckad än den andra!
Men det är dem som lyckas, de som skriver saker innan de tänker. De som är 16 1/2 år och har livserfarenheter som ja, kronprinsessan Victoria. De vet oxå allt ang rätt/fel. Moral?! Helst inte.
Nåja, det var bra reklam för dessa unga flickor.
Jag som många andra gick in på deras bloggar (och kommer säkert göra det igen, bara för att irritera mig, om inte annat).... den ena tjejen hade över 10.000 träffar IDAG!! Sjukt!
Tydligen kan man tjäna pengar på att blogga.
Men då gäller det att vara en aningens mer aktiv än vad jag är.... minst fem inlägg/dag (oxå sjukt!) Nop, så mycket har jag inte att dela med mig av.... av respekt både till mig själv, familj och övriga bekanta!!=)

Helgen ja, igårkväll var det mat och bowling med A:s familj+ingift familj. Trevlig. Tyvärr var jag puckad nog att slå vad med A hurvida jag skulle spöa honom i bowlingen... att jag inte lär mig. Klart att jag är grym(?) på bowling, men uppenbarligen klarar jag inte pressen, eller så har jag bara otur i vadslagning!
SÅ, nu är jag skyldig A ännu en present! Typiskt!

Idag har det varit kalas hos de blivande faddrarna, smörgåstårta och fika på barnkalasvis=) Gott! 

Imogon ska jag och Mira på babymassage.
Hoppas att min nya mobil kommer i veckan. Fick BTW leka lite med en i-phone igår. Åhhh, en sån ska jag ha en dag, mjau!

Senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0