Mormor

Befinner mig hemma hos mor min.
Tittar på Hockey, Malmö-Rögle.... det står 1-1, spännande! En period to go!

Kom att tänka på att; det hade varit roligt om min Mormor hade fått vara här och träffa min dotter, tror att hon hade tyckt om henne!
...det bubblade upp i mig när jag kom att tänka på en rolig tandborste som hon hade i sitt badrumsskåp, en blå, med bröst!!

Dockan fyllde två månader igår. Helt otroligt!
Kan inte förklara hur det känns, men både som en evighet och som om det hände igår. Snart kan hon nog sjunga!

Och japp, det blev en kopp kaffe till, om än bara en halv!

Imorgon är det torsdag och jag fortsätter hoppas att min mobil ska komma!


Någon som vet och kan det här med blogg.se; Kan man MMS:a bilder till sin blogg på ngt vis? Tycker att det är så jobbigt att hålla på med sladdar och filer hit och dit!

Nu har jag inte tid med er längre, hockeyn kallar!

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Hej hjärtat=) följ länken så får du veta hur du bloggar med mobilen, stod även hur man gör med mms=)
Hoppas det löser sig så vi får se massa bilder=)

Puss på er båda!
http://info.blogg.se/4_funktioner.html

2008-02-21 @ 13:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0