Måndag!

Å ja!
Idag är det måndag och vädret är kasst igen.
Igår hamnade vi på Väla och IKEA.

Imorgon är det dax för rutinläkarbesök med Dockan. Hon har växt till sig må ni tro!

Idag ska vi till fotobutiken i stan snart. Var och bytade batteri i min kamera i dec och sedan dess har jag inte haft kameran framme eftersom jag inte haft någon film. Men när jag häromdagen skulle sätta i en ny rulle så är där inga batteri!! Det var två killar som hjälptes åt, så på något vis har en tagit ut de dåliga och glömt att sätta i nya.... lite trist eftersom jag betalade 150 kr. Så, ska se om det går att lösa...

A har fixat till sin handled. VI trodde att det var ett litet lätt ingrepp...men tji. Sövdes och vaknade som halv invalid. Kan knappt göra någonting. Inte laga mat, byta blöjor eller bära.... så jag har två barn för tillfället. Men ingen fara, han är på bättringsvägen.
By the way, så kallas A för gubben numer...det har blivit så eftersom Mira kallas Gumman.

Ikväll ska vi på dejt, A och jag. Mira ska passas av Mormor. VI ska gå på hockey. Jag har inte varit på matck på hur länge som helst och snart är säsongen slut. Och mor min blir inte arg över att få leka nanny ett par timmar. Och Mira saknar mig nog inte så mycket som jag gärna tror!


Nähäpp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0