Livsviktigt!

Fick bekräftelse från donationsregistret igår.
Känns bra att tagit det beslutet och att det verkligen blivit av att anmäla mig...
Mycket tankar som blivit hmm, viktiga(?) sedan man fick barn... Har blivit mer rädd om de man håller kär, de viktiga människorna i ens liv och tanken på att allt inte varar för evigt...
Så; därför har jag anmält mig nu. Lätt att glömma att göra det. Men det är viktigt!
..lägger till länken till sidan, kanske finns det någon mer som tänkt tanken, men inte kommit till skott!?

http://www.livsviktigt.se/templates/DR_SubStartPage____236.aspx


Fredag kväll och det har varit "salami-rullar" och Lets dance på schemat.
Imorgon är det bowlingTime.
Och om vädret tillåter; en promenad på landet ute hos svärföräldrarna.

Oh, på måndag ska jag och dockan på spädbarnsmassage, Mys!

Stora-Lillebror (micke) är påväg till Österrike för en veckas skidåkning. Avundsjukan är Total! 
Take care!

Later!

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Har länge funderat på att registrera mig, men känt ett visst obehag...var inne o läste om att man kan "ångra" sig...så nu har jag gjort en anmälan=) och det är ju det jag vill nu, så får jag se längre fram om jag ångrar mig, valde dock bort vissa vävnader...=) tack för puffen i rätt riktning=) Puss

2008-02-17 @ 20:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0