Kass!

Usch och Fy, känner mig inte helt hundra just nu.
Kom ganska plötsligt, efter en "sån där dag", när inte allt är på topp. Nu sitter jag här iallafall, hela kroppen ömmar, huvudet är "efter" och jag trycker på fel j*?#la tangenter hela tiden. Hoppas det inte är influensa på G!?
A spelar tennis(!) och MiraDockan ligger och sussar här på fällen, så smått på uppvakning.
Inatt sov hon Sex timmar i streck. På min mage, mysigt. Sover gott även med henne där.
Läste om någon "fas" som jag tror att hon går igenom, vilket innebär lite mer gnäll och önskan om mer närhet.

Det är så bra med henne, om man har en "sån där dag", så är det bara att slänga ett ögonkast på henne så känner man sig bättre till mods på ett kick!

...och inget bra på TV.
Längtar tills nästa vecka, då börjar mitt favvis; GREYS ANATOMY!!!!!

Idag fyller Dockan 7 VECKOR!
Känner mig gammal när jag tänker, högt för mig själv, -Gud, vad tiden går fort....!!!

Nu vill jag att det ska bli Vår. Saknar dagsljus, gröna växter, bajsande fåglar och vackra blommor.

...nä nu tappar jag fokuseringen...kanske ska borsta tänderna så det bara är att hoppa i sängen när hon ätit kvällsmat.

Tills vidare....



(PS. Glöm inte kommentarerna, ni är verkligen Dåliga på det...)

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Ska du "lägganer" bloggen? du skrev det för typ en vecka sen :S!?
Inte bra ! ;) Trevligt att du ska komma imorgon! Tjollahopp! Lillasyster

2008-02-08 @ 15:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0