Kaffeallergi

DÅ har vi varit på Babymassage #1
Mira var det enda barnet som inte skrek under tiden. Såå väluppfostrad...ha!
Sköterskan hade, inte helt oväntat "grr" Glömt oss! Inget massageprogram och vi fanns inte med på listan. Gillar henne fortfarande inte. Men när jag kom hem hade vi fått brev... vi ska tydligen få byta distriktsmott. Och jag behöver inte ens göra det själv! Strålande.

Har anmält mig till en blogg tävling.
Antar att man måste skriva mer än i snitt 3inlägg/ vecka för att ha en chans.
Så nu ska jag bli en nörd och skriva korta inlägg, fyra gånger om dagen. ENJOY!

Nu ska vi fika lite på staden.
Men inte kaffe, jag tror inte att jag tål så mycket kaffe som jag druckit de senaste veckorna!

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Haha ser fram emot massa inlägg=) och önksar dig lycka till i tävlingen=)

2008-02-18 @ 14:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0