Jada jada jada..... phu

Dagen har inte ens börjat och jag är helstressad.... öhhhh....

- Frukost -Pumpa -Mata -Byta.
-Gå till Friskis - Träna (fick ett träningskort av A igår... så mamma ska passa Mira medans jag gymmar lite)
-Hem -Ducha -Mata -Byta
-Köra till kyrkan, hamta nyckel -Köra till församlingshemmet och lämna saker och duka fram.
-Köra hem -Mata -Byta -Baka
-Hockey!!! (sista hemmamatchen innan kvalserien, A umgås med dotter=))
-Lämna bror och hämta A&M -Köra hem
-Mata -Byta -Borsta tänder -Tvätta ansiktet
-Lägga sig -Tänka igenom allt för imorgon
-Försöka somna!

=)

Egentligen är det inte så fasligt mycket att göra, men det kan vara så knepigt att få ihop alltid så att det funkar tidsmässigt... plus att mina hormoner (kommer att skylla på dem i all oändlighet) minskar förmågan att komma ihåg saker. Därför har jag en lista, där jag stryker sakerna efterhand som jag gör dem.... för att  inte glömma något=)

Nope, nu har jag ju inte tid med detta längre

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

*Haha* Du är inte alls det på hockey, vi kan slå vad! ;)

2008-02-29 @ 20:37:42
Postat av: Skönsjungande moster

Hm, precis så gör ju jag också - alltså snor ihop en lista med x antal saker att göra och bockar av dem allteftersom. Smart tycker jag själv och det tycker uppenbarligen du också :)

2008-03-01 @ 12:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0