Das match

...vilken tur att matchen igår var värd att se, hade kännts jobbigt att man lånat ut dockan annars...missat en hel kväll med henne för en kass ishockeymatch.
Men så blev det inte. Kaffet var lika gott som vanligt, en snitt med korv och fin-ost, samt en vinst på 4-0.
Kom att tänka på att sist jag var på hockey hade jag enorma sammandragningar och dödsont i ryggen.
....ska BTW  (=by the way) :-) uppsöka naprapat...ryggen är kass igen....
Nåväl!

Uhh, fick korten som vi tog förra veckan (det som ska vara med i tidningen) Helt ärligt, jag är Knäckt.
Varför hade de ingen spegel i rummet där korten togs. Det värsta hände...: Gardin-Lugg!! Vad mer kan jag säga.
Satan att det kortet ska vara i tidningen, nu kommer alla tro att jagtycker att det är snyggt med gardin-lugg och att jag alltid ser ut så. Usch.
Kommer inte beställa några förstoringar av det iallafall!!!

Snart alla hjärtansdag

Kommentarer
Postat av: Skönsjungande moster

Har inte sett bilden ännu ... men jag tror inte att det är någon som tänker på om du har gardinlugg - sannolikheten är ju större att ditt vackra ansikte syns ;)

2008-02-15 @ 17:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0