Bokrea och...

Info om Miss Dee Sydney Armband
Här är armbandet jag fick=) Miss Dee.
((Köpte ett halsband i samma serie för ett par veckor sedan))

Idag har det varit babymasage...och Mira kissade ner Två handdukar (för den som bryr sig!) =)
Hon har nästan varit vaken hela dagen... så, med en massa mat i magen senare så lär hon sova måååånga timmar inatt!

Bilden var i tidningen idag=/... den ser värre ut på internet än i tidningen (antagligen för att den är skarpare på en skärm...) så därför tänker jag inte lägga ut den här på bloggen=)
Men den finns på HD:s hemsida! Enjoy=)
(missa inte bilderna här nedan)

Varit på bokrean, passade på att köpa alla tre Steig Larsson, hoppas nu att de är så bra som alla säger.
Återstår att se när jag får tid och ro att läsa dem...=)

Och imorgon är Mira 10 veckor!

Kommentarer
Postat av: Skönsjungande moster

Hej Lisa! Har just kollat NST. Bilden på er var ju hur söt som helst (inte för att jag betvivlat annat =) ).

2008-02-26 @ 19:06:17
Postat av: Annapanna

Heej igen=) ojjj vilket fint armband=) måste och ta o skaffa pojkvän..haha=) vilka vackra bilder på snäckan, fast jag tycker allt att hon växer....!! Säg till henne att vänta på mig nu!! Puss o kram

2008-02-26 @ 20:09:30
Postat av: Skönsjungande moster

Hej igen Lisa! Ville bara titta in för att lämna en kommentar om bilderna på Mira: de är ju helt otroligt söta alla tre! Nu har jag också fixat doppresent, så jag längtar till lördag då vi ses IRL.

2008-02-28 @ 20:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0