<3

Japp, idag är det alla <3-ansdag.
Min kära sambo fick en ny verktygslåda. Vet inte om han blev direkt glad, men den gamla var trasig och jag tror inte att han skulle bli mycket gladare för en rosa nalle som kramar ett hjärta...och blommor får han ju ändå med jämna mellanrum. Men ska snart ut i det fiiiiiina vädret och då får jag väl passa på att köpa något mer romantiskt.... (vad hände med; "det är tanken som räknas?!")

Massa <3:e kramar till Anna=) som står ut med att jag är dålig på att höra av mig!
(...denna veckan har varit kaos, med en opererad sambo som inte ens kan bära dottern, ännu mindre diska eller laga mat.... så nu vet jag hur det känns med två barn)
Snart ses vi iallafall.... =)


...skickar ut en massa rosa fluffiga cyber Hjärtan...
Ha en strålande dag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas ni får en bra alla hjärtansdag! Många Kramar

2008-02-14 @ 11:36:07
Postat av: Annapanna

Tack hjärtat mitt=) det är helt okej! Vet att du tänker på mig ändå!! Älskar dig! Puss o kram

2008-02-17 @ 20:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0