UPDATE/KRÄK/IDOL

Ännu en gång ett par dagar utan uppdatering.
Har i sanningens namn inte haft datorn på....
Dagarna rusar iväg.


Onsdag: Mammabak. Det ordnades lussebullar, med FYLLNING!!! Och lagom till de var färdiggräddade kom männen för att provsmaka och insupa en kopp glögg.
Sedan var det dax för del 2 av Hjärt-lungräddningskursen. Så nu är jag fullfjädrad! Känns bra. Har lärt mig allt om skärsår, brännskador och HLR!

Torsdag: Gästspelade på jobbet, ONLY, Väla. Hade öppning och stod själv i butiken i 2,5 timme. Pirrigt. Jag har ju inte sålt nåt på 13 månader... Fick erkänna för en kund att jag var nervös. Men hon köpte en jacka!

Torsdag Natt: Halv tolv. Mira tok-skriker. Jag går för att hämta henne i sin säng. Letar med handen i sängen för att hitta nappen.... Landar i en hög med kräk. En ledssen prinsessa med kräk i håret! Stackarn.
En snabb dusch, sanering av lakan och pjamas och sen studs ner i vår säng. Hon är förövrigt pigg och glad.
Håller på att somna om när det är dax igen.... och igen.... och igen.... och igen.....

Fredag: Mira får välling till frukost. Det är lent och snällt.... och vätska! En minut senare har jag vällingen över benen, morgonrocken, ner på fällen och över soffan. Sanering, igen. Stackars barn.
Nu ligger hon och vilar.
Får vara tacksamma att det inte är nästa fredag --->Födelsedagskalas hela dagen!!



Lillasyster är i STOCKHOLM för att titta på IDOL-finalen. Håll utkik efter henne på rad 13!!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0