Min KUDDE

Jag köpte en ny kudde i fredags. Det var på tiden. De gamla är flottiga men ack så sköna.
Sov med kudden natten till lördag. Led av olidlig spänningshuvudvärk hela dagen och beslutade mig för att ta det säkra före det osäkra och sova med de gamla kuddarna natten mot söndag.
Igår hade jag fortfarande stickningar och ömhet i vänsterarmen, axeln är lätt uppdragen hela tiden. Men igår kväll var jag ändå tvungen att ge den nya kudden en chans till. Jag vill ju inte att den ska känna sig utanför...!

Ni försår problemet va?!

.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Hade exakt samma problem när vi köpte nya kuddar,ger sig efter några nätter :0) Lycka till! Puss!

2008-12-08 @ 12:22:35
URL: http://looveelyy.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Hade exakt samma problem när vi köpte nya kuddar,ger sig efter några nätter :0) Lycka till! Puss!

2008-12-08 @ 12:23:15
URL: http://looveelyy.blogg.se/
Postat av: annapanna

Jag hade också det problemet, det är en ovana! Det blir bättre så håll ut=)

2008-12-08 @ 19:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0