MARÄNGSWISS

(om det nu stavas så?!)

En helt vanlig tisdag och det firar vi med MARÄNGSWISS!
Det har jag nog inte ätit sen jag gick i tredjeklass på något kalas.
Man blev som ett barn på¨nytt!
Nu är jag mätt och tänker inte resa mig ur fåtöljen mer ikväll!

Har jobbat idag och imorgon är jag medbjuden till Köpenhamn. Där vankas det mat, Lousianna och Blueskonsert.

Också har vi fördjäves försökt fixa framhjulen till (den sablans) vagnen. Utan större framgångar. Fick ju tillskickat oss några nya fjädrar som vi, ett par samtal senare, lyckats lista ut var de ska sitta. Men nu verkar vi inte få ihop det igen.
*suck*

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Ååååhhhhh....I löööv marängswiss...äter det på varenda födelsedag!!!!!(mina dårå)

2008-12-02 @ 20:42:58
URL: http://looveelyy.blogg.se/
Postat av: Matilda

Har du gjort egen marängswiss ? det lät som det när du pratade med mamma igåår.

2008-12-03 @ 08:42:20
URL: http://[email protected]
Postat av: Moster Linda

Hoppas att du hade det trevligt i Köpenhamn <3

2008-12-04 @ 20:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0