LIVSTID- Liza Marklund

Mitt lässtim håller i sig. Kan knappt somna på kvällen om jag inte får läsa minst en halvtimme först. Anton blir irriterad varje kväll eftersom han inte kan somna när jag har lampan tänd, därför ska jag köpa en "ögonlapp" till honom i julklapp! (...hmmm, har redan köpt för många julklappar till honom....Lillasyster; Har du handlat till A?)
Nu har jag iallafall fått upp ögonen för Liza Marklunds LIVSTID



Har bara läst Gömda (och fortsättning) av henne förr.
Älskar när man hittar en författare som det klickar med, då vet man ju att man har en massa bra böcker framför sig!


Häromdagen tänkte jag skriva ett inlägg med en KOMPLIMANG till er för att ni blivit så duktiga på att KOMMENTERA. Tur att jag inte gjorde det
;)


Har släkten hittat hit?

P.S Nu har jag varit Miras mamma i 360 dagar, ganska Fett=)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Liza marklund är bra!



Jag är lika duktig på att kommentera som dig :0)

(men du menade nog inte mig,jag har ju fått min komplimang :0) )

2008-12-14 @ 22:02:05
URL: http://looveelyy.blogg.se/
Postat av: annapanna

Coolt! 360 dagar du, inte dåligt! har gått så fort!

2008-12-15 @ 20:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0