JOBBDAG, KÖPENHAMN & BILLY CROSS....

Igår var det DANMARK med jobbet (det lilla jobbet där jag spenderar fyra timmar/vecka, generöst att man överhuvudtaget får följa med...)
Lousianna på förmiddagen för att titta på konst och MANGA!
Vidare till en KRO (=krog/restaurang) för att äta tre rätters och dricka champange!
Tillbaka till Lousianna för av titta på mitt livs första blues konsert, artist:

--> Billy Cross
Det var bättre än man kunnat tro...två män i 70årsåldern klinkandes på varsen gitarr.
Dessvärre var det en annan man, någon sorts gästsångare, med orange ormskinnsbyxor upp i armhålorna som förstörde en del av upplevelsen.
Men annars...var det en bra dag!

Idag har jag återigen entrat frisörstolen. Den röd/orangeafärgen vill inte riktigt sätta sig, så vi gjorde det igen. Nästa vecka ska vi fylla på ytterligare.

Sen var det dax för HUSVISNING
Nu ska vi avvakta till måndag för att höra om det kommit in något bud och sen antagligen gå vidare med en andra vising.

Nu sitter jag och avnjuter en spännande HOCKEYmatch. Rögle-Södertälje, 4-4, med en period kvar att spela.
Kanske skulle jag fira detta med att öppna en av PARADIS-askarna vi köpt inför jul....hmmm


Och i nästa vecka kommer min NYA VAGN!!!

Äntligen!!! Hoppas på bättre lycka denna gång!


.

Kommentarer
Postat av: Moster Linda

Fin vagn!

2008-12-04 @ 23:12:19
Postat av: annapanna

Vilket jättefint hus! Hoppas det blir som ni vill!

2008-12-05 @ 14:58:00
Postat av: Anonym

Då kan vi ut och köra barnvagnsrace med våra ursnygga vagnar! ;0)

2008-12-05 @ 18:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0