IDOL/LUCIA/JULBORD

KEVIN vann IDOL 2008!
Helt rätt! Alice gjorde dock sin bästa kvall under hela säsongen tycker jag, så lite spännande var dte allt.
Det bästa var att han skrek -Jag älskar dig Sofia!!
...tänk om A någonsin hade gjort det på golfbanan....eller åtminstonde kommit ihåg att tacka sin caddie....nåväl!

LUCIA idag! Tanken slog mig att det nog blev en och en annan virckad fot ute på staden igår. 16-åring, första fyllan, klackar och IS-gata!! Ingen bra kombination!

Syster min syntes tyvärr inte till i TV-rutan igår. Men hon har uttdaterat flitigt på sin BLOGG, med live-bilder och allt!

...och idag är det dax för julbord med svärföräldrar och svåger och fru. Hoppas bara att jag inte hinner åka på nån magsjuka innan dess....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0