EN ANNANDAG

Fem dagars jullov från bloggen.
Jag har helt enkelt haft annat att göra.
Vi har firat jul a'la familj. Med allt som hör där till. Knäck, tomte, paket, sill (blä), köttbullar och julmust!
Lillejul firades hos far.
Julafton firades hemma hos oss, tio personer med oss och Mira.
Juldagen firades hos svärföräldrar med svåger fru och hennes föäldrar.
Idag har vi bara försök ta igen oss.
Gick en runda´på stan för att se vad mellandagsreorna hade att erbjuda. Riktigt magert utbud, dock!
Och sen har inte mycket mer hänt. Ätit Pastasallad, för att komma ifrån att flott-stekt som man ätit.
Tittat HOCKEY. Sjukt tråkig match som slutade i förlust. Mira har precis somnat och jag ska förflytta mig tvpå meter till höger för att gosa på soffan. Måhända äter jag en del choklad som finns gömd i skåpet!

Känner att bloggglädjen inte riktigt infinner sig. Bättre lycka om några dagar, kanske!?!

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jorå! Den ska infinna sig!

Jag kan ju hjälpa till med en kommentar .. Haha

2008-12-28 @ 09:07:10
Postat av: Kamilla

Min blogg-glädje är också väck!

Jaja,kommer kanske.......



puss å kram!

2008-12-28 @ 22:23:35
URL: http://looveelyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0