ATT: Rögle BK

För satan Gubbar!
Här sitter jag en måndagkväll och följer matchen mot Färjestad.
Va fan. Var tredje kille på isen spelar med instinkten att vinna! De andra spelar, verkar de som, sig igenom en dag på jobbet, för att det är roligt och för att det viktiga är inte att vinna!
Men visst fan är det det som är det viktiga!!
Jag hade aldrig kunnat säga till min chef att; "Det viktiga är ju inte att sälja kläder, utan att jag har roligt....."
Ni är ena sablans latmaskar!

Och, ja, jag är en dålig förlorare. Jag läser inte ens artiklarna dagen efter en förlustmatch. Men Jisses, snart är detta inte roligt längre. Jag kanske lägger Miras rögletröja i kattlådan!

....om det behövs finns det fler agressioner som vill ut....

Skärpning gubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0