ANTON/STRESS

Anton är min sambo.
Och nej (att:lillasyster) han läser inte min blogg. Dåligt kan tyckas, men ganska skönt.
Han har frågat någongång om adressen men nja, vet i ärlighetens namn inte om jag vill att han ska läsa den. Då hade jag ju inte kunnat skriva om , exempelvis, hans julklappar!


Det är några dagar fyllda till bredden framöver.... BVC för 1-årskontroll  inkl vaccin idag och innan dess ett besök hos Miras mormor. Imorgon är det bak av tårtor för hela slanten. Fylla snask-påsar till barnen och blåsa ballonger. Fredagen består av KALAS och besök hela dagen lång, kl 11, kl 13, kl 14.30 och klockan 18. Sessans första kalas.
....och sen börjar julförberedelserna. Granen ska upp på lördag (klapparna slog jag in igår....skulle vilja hitta på några kluriga rim, men är rätt kass på sånt....)

Mötet på dagis igår gick bra. Är ju inte lätt för personalen att hålla ett informationsmöte om en ostartad verksamhet. Men mycket utetid och pedagogisinlärning! Det kommer bli bra!



.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Ja,det blir verkligen fullt upp! :0)

Hoppas det gick bra att ge henne sprutan och att hon inte får för mycket feber.

Skönt att det verkar bra med dagiset,känns alltid liiiite bättre att få träffa dem som faktiskt ska ta hand om ens lilla juvel!

Ses på Fredag darling!

2008-12-17 @ 14:59:21
URL: http://looveelyy.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Ja,det blir verkligen fullt upp! :0)

Hoppas det gick bra att ge henne sprutan och att hon inte får för mycket feber.

Skönt att det verkar bra med dagiset,känns alltid liiiite bättre att få träffa dem som faktiskt ska ta hand om ens lilla juvel!

Ses på Fredag darling!

2008-12-17 @ 14:59:48
URL: http://looveelyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0