Sagan om SNIGEL

SNIGELn, är vårt ofödda Kärleksbarn.
Idag är det 110 dagar kvar till Beräknad Förlossning.
En graviditet innebär mycket. Stor förändring av kropp, själ och liv.
Men man får lära sig såå mycket på vägen.
Förkortnungar tex; BIM, CB, BM, KK, FP, HP...
---förvånad har jag oxå blivit över vilken massa obehaglia ord man måste kunna.
Foglossning, bäckenuppluckring, slempropp och stödstrumpor...
HUA!!

Nåväl.
Vi träffades en natt i mars, förra året.
Flyttade ihop ganska kvickt... men ohh vad jag är kär i min Man!!!

Var dödsrädd att berätta vår fiina nyhet för folk.
Tycker nämligen inte om när människor kritisrerar människor
över saker de inte har med att göra.
Än mindre kan påverka.
DOCK  tog släkt och vänner det med ro!!

Vet inte varför Snigeln kallas Snigel,
men så har det blivit, och fortsatt vara.
Min mamma (blivande mormor) gillar det inte alls, tycker att det låter osött.

Har mått oförskämt bra dessa 25 första veckorna.
...bara 15 veckor kvar...

Om någon skulle vara synsk får ni gärna berätta för mig vilket kön snigel innehar.

Nu ska jag titta på Grannfejden och sen Desp. Housw.
Älskar början på hösten, när det fortfarande är trevligt väder och en Massa bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0