Fråga OLLE

Haha...-Jag har en vän..... Bullshit!!

Grey anatomy is The shit!!

Saknar min min sambo, som jobbar borta inatt.
Tur att jag har katten... men han får inte sova i sängen, men han vaktar dörren.

Har precis fyllt i papper om Havandeskapspenning.
Hoppas, hoppas, hoppas att jag blir beviljad!!!
Min rygg STREJKAR snart!!


När jag kom hem från jobbet (strax efter halv Nio) har jag planerat att äta müsli med FIL och banan.
Skär upp bananen, öppnar kylen... Ingen fil
Som Gravid är man livsfarlig.
Och när man dessutom är hungrig OCH sugen på något; Shittis pommesfrittis
Jaja....slutet gott... och filen!

Avslutde med Ahlgrens Bilar (veckans craving)

Sov tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0