tabu

Igårkväll var vi på middag hos våra grannar=)
Min gamla chef och hennes gubbe och dotter!
Alltid lika trevligt och lika lagom!!
God mat och sen glass. Och sen spelTAJM!!
TABU
Jag och Kamilla rokkade fett över grabbarna, som trots en revanschrunda
looooooooosade FETT!!
Moahahaha

Ikväll är det dax för HOCKEY igen!
Jag och far.
Sambon jobbar natt.
Vi lyckas alltid tajma våra schema så att vi inte behöver ses så mycket!! *usch*

Har kommit fram till att det finns en Gyllene Regel för folk, ang hur de ska kommentera en
gravid kvinnas mage;
"-Fin mage"
That´s it. Varken mer eller mindre. Inte att den är stor och inte att den är liten!!!! FIN, det räcker!

Ännu en magisk gräns är passerad;
bara 98 dagar kvar!!!! (=under 100 gränsen)
...Vilket oxå innebär att det typ bara är en tredjedel kvar!!!

Längtar såå till JULEN nu!
Alla SATSUMAS som gör det.

Dax att slänga sig på soffan, där jag ska ligga hela dagen tills det är HOCKEY...
...kanske går en promenad...hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0