sluta??

Tror att jag har ett problem...
GodisBeroende!!
Japp, det är nog sant...tyvärr. Det går nog taMigtusan inte en dag utan att
jag stoppar i mig något sött.
hmm...
Satsumas funkar bra på dagarna, men på kvällarna är det såå mycigt att äta lite snask!

Nä, efter denna veckan får det Banne Mig vara slut på detta.
Kasst om Snigel får socker-abstinens när den föds för att den inte längre
får inpumpat massor med socker i sin lillalilla kropp!! Inte kul!!!

94 dagar kvar!! Det är inte mycket!
Längtar ännu mer varje dag ef´ter att få sluta jobba.
Det ör verkligen tungt och ont nu. Fötterna värker efter TVÅ timmar....fy [sadan]!!!

Nu ska jag göra mig redo för sängen....
(och klockan är inte ens 21...=))
Ska iallafall försöka hålla mig vaken och se den nya serien på 4:an LABYRINT
Får la se om det är något nytt som man bara måååste följa.

Saknar Puppet som är och jobbar inatt igen=/
Och Svante bara sover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0