Rånare

Ja usch ja...sitter och tittar på EFTERLYST... de tog precis upp rånet mot Forex på VÄLA...
[jag jobbar på Väla, i en butik en bit från Forex, dock]...jag var ledig i måndags, memn tydligen hade
explosionen hörts ända till oss... Sjukt....!! På något vis blir man ju berörd även om man inte ens var där...
Hmm....
Fan, va folk är elaka mot varandra.... Det värsta är inte att dessa svart-luvor kom över pengar, tänk på tjejerna som trodde att de skulle dö!

Nu är A på väg hem. Äntligen=)
Jag har köpt rosor till honom. Jag tycker om att ge kärleksgåvor.
Jag tycker om att få kärlekgåvor oxå. Men det är det ingen som vet!!! hmmmm....

Väntar fortfarande på mitt beslut från FK.
Tydligen var chefen sjuk, och mitt fall var ju osäkert och tvunget att diskuteras med överhuvudet.
Hoppas att det är en bra boss som är värd att vänta på.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0