otroligt


  Du har gått 197 fulla dagar av 280
  Du är i vecka 29
  Du har gått 28 fulla veckor och 1 full dag (v28+1)
  Du är i 7:e kalendermånaden
  Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden)
  Du är i trimester tre
  Du har 83 dagar kvar till förlossning


SHITTIES POMMESFRITTIES
det kan verkligen kännas lååångt till den 12 januari.... men oh no! Tiden går fort!!!
83 DAGAR KVAR!!!
Igår var vi på IKEA [igen] =)
...köpte ett täcke till Snigel... så nu har jag bäddat sängen...=) alltid bra att vara redo...
(fråga min mor, hon har lagt sina ungar i massor av "fel" veckor) =)

Nu har A åkt till Danmark. Trist tycker jag... och det tyckte mina hormoner oxå.
...men det är ju väl att jag kan sakna honom!!!

Nu ska jag duscha, sen banken och en sväng på stan, i vanlig ordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0